Marta Horska

Marta Horska

Instruktor Rekreacji Ruchowej ze Specjalnością Hatha Joga
Kilka słów o mnie

Na jogę trafiłam przypadkiem, szukając dla siebie odpowiedniego sposobu na aktywność fizyczną i relaks. Od pierwszych zajęć wiedziałam, że trafiłam idealnie, bo joga to aktywność ogólnorozwojowa, w której można poczuć w 100 % swoje ciało, wzmacniać je, kształtować, a przy tym doznawać wiele pozytywnych zmian w strefie fizycznej i psychicznej.

Od tamtego czasu systematycznie praktykuję jogę , rozwijając swoje umiejętności podczas licznych warsztatów i kursów organizowanych przez Stowarzyszenie Jogi Akademickiej w Częstochowie. Jogę łączę na co dzień z pływaniem, co daje mi absolutne spełnienie fizycznej aktywności i doskonałe samopoczucie.

Uprawnienia instruktorskie otrzymałam w 2010 roku, kończąc kurs Instruktora Rekreacji Ruchowej ze specjalnością fitness – ćwiczenia psychofizyczne w oparciu o system ćwiczeń hatha jogi, pod kierownictwem prof. dr hab. Janusza Szopy w Częstochowie.

JOGA TO NIEUSTANNY PROCES SAMOROZWOJU
  • 12 lat praktyki własnej
  • Cykliczny udział w szkoleniach
  • Doskonalenie umiejętności na warsztatach hatha-jogi
  • Prowadzenie zajęć w klubie fitness
Zalety uzupełnienia treningu biegowego praktyką hatha-jogi (trening ogólnorozwojowy)
  • świadomość własnego ciała
  • wzmacnianie, rozciąganie i tonizowaanie wszystkich mięśni
  • zbalansowanie pracy mięśni
  • lepsza ruchomość i zakres ruchu w stawach
  • zmniejszenie podatność na kontuzje
  • lepsza wydolność organizmu
  • odpowiednia postaw ciała
  • intensywny relaks
  • odpowiednio zbalansowana regeneracja
Joga Rzeszów
Hatha-joga od podstaw dla każdego
Regularna praktyka jogi (forma treningu ogólnorozwojowego)
Dobór asan (pozycji jogicznych) do treningu biegowego (rozciąganie, wzmacnianie, regeneracja)
Budowanie świadomości własnego ciała i poprawa gibkości
Wyciszenie, relaksacja